Länkar

EFS – Evangeliska fosterlandsstiftelsen Terra Novakyrkans missionsförening är ansluten till Evangeliska Fosterlandsstiftelsen. Här hittar Du EFS centrala webbsite
EFS i Mittsverige EFS i Mittsverige är ett av EFS distrikt. Det omfattar Gotland, Stockholm, Södermanland, Uppland, Dalarna, Gästrikland och Hälsingland.
Svenska kyrkan Terra Novakyrkan är en samarbetskyrka, där en EFS-förening samarbetare med Svenska kyrkan. Detta är Svenska Kyrkans officiella webbsida.
Visby domkyrkoförsamling Terra Novakyrkan är en samarbetskyrka inom Visby domkyrkoförsamling. Här är länken till församlingens hemsida.
Johannelund – EFS teologiska högskola Nu har EFS teologiska högskola – Johannelund – öppnat sin hemsida. Om skolan, dess personal mm.
Hammarbykyrkans missionsförening Hammarbykyrkan, En sammarbetskyrka med Gotlandsanknytning.
Kyrkans tidning Kyrkans tidning har numera en mycket välmatad sajt – med massor av intressant läsning om kyrka, tro och samhälle.